Startskuddet

by

Søndag aften. Afskeden kommer med hastige skridt og vi er ved at trække luft ind til at trække rødderne op af Aalborg. Er vi klar?

Nok ikke. Men det bliver vi. Der er mange puslespils brikker der er fundet frem og klar til at blive lagt på i den helt rigtige rækkefølge, så det hele kan gå op i højere enhed. Det er en manøvre man ikke gør mange gange i sit liv (*håber jeg*). Med planlægning af tur, hjemmet og arbejdet med alle deres aktører er det en sand balancekunst at komme afsted i 1.5 år. Sikke et privilige, sikke et eventyr.

Turens beretninger starter vi med at dele med vores danske tunge her på siden og muligvis på vores instagram: @overlandbybike. Hvis man er endt det forkerte sted og bare vil høre hvornår August åbner et værksted igen, så kan man skrive sig op til en email notifikation med dette link.

Ellers <3-ligt velkommen til vores bagtanker og turberetninger. Vi glæder os!

De bedste hilsner,

Sara & August

Nordkap, juli 2023.

Follow us from the stars

Sign up to our newsletter